Enkele concrete afspraken om alles vlot te laten verlopen.
Het maken van een afspraak
Op de Facebookpagina van Elisir kan je de ‘nu boeken’-knop gebruiken of via de website (www.elisir.be).
Je kan ook je volgende afspraak vastleggen bij je bezoek aan het salon.
Het is niet mogelijk telefonisch afspraken vast te leggen. Dit om het onderbreken van behandelingen te vermijden.
Wens je een afspraak, boek ze dan zeker op tijd in! Soms is het mogelijk om last minute een afspraak te maken, maar heel vaak is dit niet het geval. Indien er last minute een gaatje vrijkomt, wordt dit gecommuniceerd via Facebook of Instagram.
Bij het maken van een afspraak gaat u akkoord met de annuleringsvoorwaarden.
U krijgt steeds een e-mail ter bevestiging met alle gegevens van uw afspraak.
Let er dus op dat u een correct e-mailadres invul indien u online een afspraak vastlegt.
Te laat komen
Mag ik vragen om het uur van de afspraak te respecteren en op tijd te komen.
Indien u meer dan 10 minuten te laat bent, vervalt de afspraak en dient er een nieuwe datum vastgelegd te worden.
In geval u te laat bent, wordt de volledige behandeling aangerekend om de gereserveerde tijd te vergoeden.
Zolang er een bedrag open staat op uw naam, kunt u geen nieuwe afspraken boeken.
Verhindering of annulering van de afspraak
U kunt uw afspraak tot 48 uur voor de behandeling kosteloos verplaatsen of annuleren.
Bij laattijdige annulatie wordt een vergoeding aangerekend om de gereserveerde tijd te compenseren.
<48u voor aanvang = 50% van de behandeling
<24u voor aanvang = 100% van de behandeling
Zolang er een bedrag open staat op uw naam, kunt u geen nieuwe afspraken boeken.
U kan heel makkelijk zelf je afspraak annuleren of verplaatsen door de link van in uw bevestigings- of herinneringsmail te gebruiken. Er kunnen zich altijd onvoorziene omstandigheden voordoen waardoor een afspraak niet kan doorgaan, maar gelieve mij dan ook te verwittigen. Dit kan via een e-mail naar info@elisir.be of door een bericht te sturen naar de facebookpagina van Elisir.
Garantie
U heeft het zelf in de hand hoe mooi uw nagels blijven.
- Ga niet met agressieve (schoonmaak)middelen werken zonder handschoenen.
- Maak geen frisdrankblikjes e.d. open met uw nagels.
- Kunstnagels mag u nooit knippen, daardoor kunnen ze splijten of afbrokkelen, als u ze zelf korter wil maken gebruik dan een vijl..
Bij Elisir krijgt u één week (7 dagen) garantie, maar deze vervalt wanneer u het bovenstaande niet heeft opgevolgd of als u opzettelijk op uw nagels heeft zitten bijten, er aan heeft zitten pulken of ze er zelf afgeweekt hebt.
Zwangerschap, hormonale klachten, medicijngebruik, stress of een ziekte kunnen invloed hebben op de houdbaarheid van de nagels, ook hierop geldt er geen garantie. Indien er iets mis gaat binnen de eerste week, maar u meldt dit pas na 7 dagen, vervalt de garantie ook.
Klachten of ontevreden
Ik doe er alles aan om een goede kwaliteit van diensten en producten aan te bieden, maar het kan eens voorkomen dat u niet tevreden bent of een klacht heeft. In dat geval stel ik het zeer op prijs dat u contact met mij opneemt, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Wanneer u tevreden bent, horen wij dat ook graag. Een goede recensie op de Facebookpagina, is altijd leuk om te lezen.
Cadeaubonnen
Cadeaubonnen hebben een geldigheidsduur van 12 maanden en zijn niet in geld terugbetaalbaar.
Verloren cadeaubonnen worden niet vergoed.
Op de dag van de behandeling dient u uiteraard de bon mee te brengen.
Vergeet u deze echter, dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden.
Aansprakelijkheid of schadevergoeding
Wij zijn niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen
die u heeft meegenomen naar het salon (bijvoorbeeld: ringen, uurwerken, oorringen etc...). Laat waardevolle objecten thuis.
Het salon heeft het recht om een schadevergoeding te vragen aan de klant indien deze meubilair, apparatuur of producten beschadigt.
Privacy
Uw persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt door Elisir en worden niet verstrekt aan derden.